wtorek, 7 lutego 2012

Skąd pomysł na blog?

Strona internetowa to podstawowe narzędzie mojej komunikacji z obecnymi, przyszłymi, jak i potencjalnymi gośćmi Atelier Masażu. Jednak nie wszystko, co bym chciała, mogę na niej zamieścić, ponieważ straciłaby przejrzystość. Zamieszczam na niej i tak wiele informacji. Mam nadzieję, że jest nadal czytelna i przyjazna.

Uznałam, że blog będzie idealnym miejscem, w którym zamieszczę wszystko to, czego na stronie nie mogę zamieścić. Będę się w nim odwoływała do mojej strony, dzięki czemu blog stanie się jej uzupełnieniem.

Będzie mi bardzo miło, gdy osoby zainteresowane stroną www.atelier-masazu.pl, sięgną dalej i poczytają wpisy w moim blogu. Postaram się zamieszczać w nich różne spostrzeżenia dotyczące mojego kontaktu z osobami masowanymi, doświadczeń podczas praktyki masażysty, a także dotyczące samego masażu.

Zapraszam :)     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz