środa, 15 lutego 2012

Mężczyzna pierwszy raz w SPA

Poniżej zamieszczam część artykułu z serwisu Masaże.pl. Całość można przeczytać tu: http://www.masaze.pl/baza-wiedzy/art159,1,moj-pierwszy-raz-spa.html

Mój pierwszy raz - SPA

Po raz pierwszy w życiu pojechałem do znanego w Polsce z niezwykłego mikroklimatu ośrodka SPA w Spale. Jako mężczyzna do zabiegów tych podchodziłem dość niechętnie, ale postanowiłem je na sobie wypróbować.
(...)
Gdy z moją żoną przybyliśmy do hotelu i rozgościliśmy w pokoju, postanowiliśmy skorzystać z pierwszego zabiegu z pięciu, należących do relaksacyjnego pakietu weekendowego. Wzięliśmy po dwa zabiegi jeden po drugim. Mnie dostał się masaż relaksacyjny i zaraz potem kąpiel perełkowo-ozonowa z dodatkami. Masaż był niesamowicie relaksujący, trwał ok. 45 minut, a mnie się wydawało, że zaledwie parę minut. Olejek, którym mnie masowano, miał delikatny i przyjemny zapach, a skóra, no cóż, gładziutka jak pupcia niemowlaczka. Najprzyjemniejsze było masowanie kręgosłupa, odlot niesamowity.
(...)
Wymasowany (...) byłem napompowany energią, którą razem z żoną spożytkowaliśmy nie tylko na intensywne zwiedzanie.
Następnego dnia rano miałem zabieg kosmetyczny na nogi, a późnym popołudniem znów masaż relaksacyjny i BOA. Zabieg kosmetyczny polegał na tym, że najpierw pilingiem miałem oczyszczoną skórę nóg, a potem nałożone błoto z algami. (...) Skóra była oczywiście po zmyciu błota miła i gładka..
(...)
Reasumując, oczywiście z męskiego punktu widzenia, bo kobiet nie trzeba do tego namawiać, po weekendzie czułem się tak, jakbym wypoczywał tydzień. Panowie, nie bójcie się takich zabiegów, a dodatkowym pozytywem jest to, że u swoich Pań zyskacie wiele, bardzo wiele.
Ja już planuję taki wyjazd za rok, czego sobie i Wam życzę.

Autor: MARIUSZ MAKOWSKI
Źródło: iThink.pl
___________________________________

Komentarze:
Autor: atelier.masazu. Opublikowano: 2012-02-10 07:58:48




Prowadzę gabinet masażu i muszę pocieszyć Pana, że nie jest Pan jedyny :) Moimi klientami w bardzo dużej część są mężczyźni i uważam, że to bardzo dobry znak. Zachęcam Panów do korzystania z odnowy biologicznej, bo Panowie również jej potrzebują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz