wtorek, 7 lutego 2012

Goście Atelier Masażu

Osoby przychodzące do Atelier trudno mi nazywać klientami, czy pacjentami.
Nie są to klienci tacy sami, którzy kupują produkty materialne w sklepie. Nie są to też osoby, przychodzące po poradę lekarską. Trudno mi znaleźć słowo określające osobę przychodzącą na masaż do Atelier. Nazywam więc te osobami gośćmi, czyli osobami, które miło goszczę w moim Atelier, spędzam z nimi czas, rozmawiam i staram się pomóc.

W Atelier moi goście nie czują się jak w sklepie, ponieważ nie są anonimowymi konsumentami, którzy wchodzą, kupują i wychodzą zapomniani. Nie czują się też, jak w gabinecie lekarskim, ponieważ Atelier to miejsce wyjątkowe, w którym kolor, zapach, muzyka i atmosfera mają ogromne znaczenie. Są elementem masażu - równie istotnym, jak dotyk.

A ja? Ja nie jestem sprzedawcą, ani lekarzem. Jestem osobą otwartą na każdego Gościa Atelier i zawsze chcę nawązać z nim kontakt, aby wczuć się w jego dolegliwości i potrzeby. Zawsze dobieram masaż indywidualnie i dostrajam go do moich gości. Podobnie jak każdy inny element usługi - zapach, olej, muzykę, rozmowę, a czasem ciszę...


Goście Atelier Masażu to nie tylko mieszkańcy Bydgoszczy. Wykonuję masaże także dla osób spoza miasta, np. na masaże ajurwedyjskie przyjeżdża do mnie Alina z Tucholi, na masaże klasyczne przychodzą mężczyźni spędzający wiele godzin w samochodzie i jeżdżący po całej Polsce. Są wśród nich także cudzoziemcy, przebywający w Bydgoszczy jedynie pare dni w ramach delegacji.  
Poznawanie tych wszystkich osób to wielka pasja!

1 komentarz:

  1. Dobry Masaż Pruszków - masazystapruszkow.boo.pl
    Masaż to doskonały sposób na relaks. Sesja trwająca zaledwie 20 minut może dać zbawienne skutki prozdrowotne. Usługa nie kosztuje wiele, a oddając się przyjemności masażu raz w tygodniu możesz zapewnić swojemu organizmowi maksymalne poczucie komfortu. Jeśli szukasz profesjonalnego gabinetu masażu na terenie Pruszkowa, to zapraszamy na naszą stronę internetową po więcej informacji.

    OdpowiedzUsuń